Hotel Blu

Găsește cel mai bun hotel din Rieti pentru datele tale, în funcție de preț sau de preferințe
Compară oferte pentru Hotel Blu de pe sute de site-uri, totul într-un singur loc
Caută o ofertă cu anulare gratuită sau scoruri excelente
Compară camere și prețuri
Informații rapide
Sosire începând cu | 14:00 |
---|---|
Plecare până la | 12:00 |
Mic dejun | Mic dejun disponibil |
Animale de companie | Animalelor de companie le este permis accesul contra unei taxe suplimentare |
Copii | Copiii sunt bineveniți la acest hotel |
Facilități
Mai multe despre Hotel Blu

Hotel Blu
Hotel Blu se află în localitatea Rieti din regiunea Lazio, la 23 km de Piediluco Lake și la 29 km de Cascata delle Marmore, și include un bar. Acest hotel de 3 stele oferă WiFi gratuit, room-service și o recepție deschisă nonstop.
Scoruri și recenzii
Locație
Via Salaria per L'Aquila 52, Rieti, 02100, Italia|1,33 km față de Chiesa di San Liberatore
Sosire și plecare
Check-in de la:
14:00
Plecare înainte de:
12:00
Bine de știut
Copiii sunt bineveniți la acest hotel
10 ani sau mai puțin
Copiii pot utiliza paturi suplimentare pentru o taxă suplimentară de EUR 10.
Animalelor de companie le este permis accesul contra unei taxe suplimentare
Mic dejun disponibil
Preț mic dejun
Te rugăm să contactezi hotelul pentru informații despre prețuri
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. You must show a valid photo ID and credit card upon check-in. Our hotel will be part of an area-wide scheduled power outage April 4th, from 11pm-4am. The hotel will be without power and most of our amenities will be out of service, including our Wi-Fi and elevators. We apologize for any inconvenience, and we appreciate your understanding.
Cash