Vă rugăm să transmiteţi în avans la Ovolo Central ora estimată a sosirii dumneavoastră. Puteţi folosi căsuţa de Cereri Speciale când faceţi rezervarea sau să contactaţi direct proprietatea, folosind detaliile de contact transmise în confirmarea rezervării. La check-in, trebuie să prezentați un document de identitate cu fotografie și un card de credit.Vă rugăm să reţineţi că satisfacerea tuturor cererilor speciale se va face funcţie de disponibilitate şi că se pot aplica taxe suplimentare. Oaspeții cu vârsta sub 18 ani pot face check-inul doar împreună cu un părinte sau tutore. Un depozit de daune de HKD 3000 este cerut la sosire. Acesta va fi colectat prin card de credit. Veţi fi rambursat în 7 zile după check-out. Depozitul vă va fi rambursat integral prin card de credit, luând în considerare rezultatul inspectării proprietăţii. Please note that room rates are subject to an additional 10% service charge. An incidental deposit of HKD 500 per day per room is required at check-in. For non-refundable bookings, room rates will be immediately charged to the guest's credit card once the reservation has been made. If the credit card holder will not be present during check-in, guests will need to send the hotel a third party credit card authorisation form, including a copy of guest's passport and credit card (both front and back) within 24 hours of the reservation being made. The hotel will charge the given credit card according to the currency of the card's origin country. Guests are advised to inform the hotel if they wish to be charged in HKD instead. Guests with any kind of reservation must provide the same credit card upon check-in that was used during booking. All the bookings with 6 rooms or above (group bookings), different deposit and cancellation policies will be applied.